Laatste post

12 februari 2013 - Lopik, Nederland

Ja het zit er op! Onze vakantie is ten einde…. De laatste 2 dagen van de vakantie waren zwaar. Het hotel van de laatste nacht was ontzettend heet en had een heel karig ontbijt. Om 7 uur alweer opgestaan om in te pakken en camper op te ruimen. Keurig om 11 uur de camper teruggebracht. Hij is niet gecontroleerd en ondanks dat we teveel hadden gereden hoefden we niets bij te betalen. Mooi!!

Om ca 12 uur werden we door taxi gedropt bij het vliegveld. We hadden geen zin meer om calgary in te gaan dus hebben gewacht op het vliegveld. Om 9 uur ging ons vliegtuig pas dus het was een lange zit. We kwamen nog wel gasten tegen met wie we gecatskied hadden dus was leuk om ze nog ff te spreken daar. Ff een biertje gedaan met zijn allen. Het vliegen was weer lang. We dachten slim te zijn door in te checken op de buitenzijden van een driezits. Wie wil er nu tussen twee andere mensen inzitten dachten we. De heenweg was maar voor 70% gevuld dus plek zat dachten we. Helaas was er s middags een KLM vlucht gecanceld naar Amsterdam dus ons vliegtuig was overboekt. We hadden nog wel de mogelijkheid om 250 engelse ponden te krijgen door een nachtje langer te blijven. Dit aanbod kregen we net voordat we het vliegtuig instapten. We waren er echter zo klaar mee dat we dit niet accepteerden. Tussen ons in kwam een pakistaan te zitten. Voordat we opstegen liep hij al hard te snurken…..Schrik! Zucht…. Hij had het eea gedronken. Gelukkig werd hij bij opstijgen wakker en daarna is t snurken erg meegevallen.

De vlucht duurde lang. Slapen lukte niet en dus maar films enzo gekeken. Op londen ook nog een uurtje gewacht en daarna weer door naar Amsterdam. Op Schiphol aangekomen bleek dat we (WEER!!) 2 stuks bagage misten. Was op Londen achtergebleven. Heb vanmiddag dus eerst maar eens een dikke klacht ingediend. Het was heerlijk om weer thuis te komen. Lekker in je eigen bed met je eigen kussen. Heerlijk! Vanmorgen om half 10 wakker geworden. Meer dan 12 uur geslapen maar het voelde echt nog als midden in de nacht. Toch er maar uitgegaan. Lekker zo’n jetlag ;-) Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van onze verhalen. Dit is namelijk onze laatste post. Wij hebben in ieder geval ontzettend veel plezier gehad! De vakantie is nu over. Helaas….. Alhoewel, nog maar een paar nachtjes slapen en we gaan Oostenrijk weer onveilig maken!!!!